2022-06-26 15:13

הצעד הראשון לשדרוג העסק – הוספת שירות משלוחים!

אם קורונה לימדה אותנו משהו, זה שמשלוחים הם שירות נחוץ. עסק שמעניק שירותי משלוחים זוכה לא רק לשמר קהל לקוחות, אלא להציב תחרות משמעותית אל מול המתחרים. מכאן שעסק לממכר מזון יכול להקפיד בבחירת חומרי גלם, להוכיח את עצמו ביצירת מנות מיוחדות ולהעסיק צוות מקצועי, אך כל עוד הוא לא יודע להציע שירותי משלוחים, הוא פשוט מפספס – מפסיד הזדמנות עסקית. אז איך שירותי משלוחים יודעים להתממשק עם העסק שלכם, וכיצד הצעד הזה עשוי להתגלות כהשקעה סופר מניבה? מוזמנים לגלות!

רלוונטי גם עבורכם?

לא סגורים מדוע גם אתם נדרשים להתקדם עם שירותי משלוחים? תקראו את הסיבות הבאות: כדי שבזמן שהמסעדה מלאה תזכו למכור מנות נוספות. כדי שבזמן שהמסעדה ריקה תפעילו אפיק חלופי לטובת הכנסה. כדי שאם לקוחות יתלבטו בין כמה עסקים הם יעדיפו לפנות אליכם (כיוון שידוע שעושים משלוחים). כדי שתוכלו לבנות לעצמכם סטטוס של עסק פעיל ומבוקש, וכדי שתוכלו לשדר ללקוחות שאתם מתקדמים ומשקיעים מאמצים כדי להעניק להם את השירות הטוב ביותר. לאור כל זאת בהחלט יש טעם להציע ללקוחות שירותי משלוחים, כך שרק נדרש להבין כיצד לבחור חברה שנותנת את השירות הזה. מהי הכוונה? עבודה מול חברת משלוחים שלא עומדת בזמנים, או שמתנהלת בצורה שאינה אדיבה, עשויה להוביל לרושם הפוך – להזיק למוניטין.

לא כל חברת משלוחים!

כאמור, בהחלט יש טעם להעניק שירותי משלוחים אם מבקשים ליהנות מיתרון יחסי, אך מנגד יש לוודא שבוחרים בחברת משלוחים שאכן ראויה לייצג אותכם בכבוד. לא חסרים סיפורים על משלוחים שהגיעו באיחור, כך שהלקוחות היו רעבים (ועצבניים), ואילו המנות הגיעו קרות ולא טריות. בכול הנוגע למשלוח של אוכל, חברת השליחויות נדרשת ליישר קו בסטנדרט מאוד גבוה. על החברה לדעת להעביר את המשלוח בהקדם הניתן, על החברה להעביר את המשלוח בארגז ייעודי שמשמר את הטמפרטורה הרצויה, על החברה להיות זמינה עבור כל קריאה, ועל חברת המשלוחים להקפיד להעסיק רק שליחים אדיבים. לאור כל זאת הכרחי לבחון היטב מול איזו חברת משלוחים עובדים.

 

 

כיצד בוחרים חברת משלוחים?

כיצד אם כן מוצאים חברת משלוחים שיודעת להתנהל מול עסק בעל דרישות רבות וחשובות כגון מסעדה? ובכן ראשית יש לוודא שחברת השליחויות מתמחה בנישה. הכוונה היא שלא כל חברת משלוחים יודעת להעניק שירות מאתגר שכזה. כמו כן, יש לבחון מהו הניסיון של החברה, וכמובן שמומלץ לדבר עם בית עסק מקביל שעובד עם אותה חברה – רק כך ניתן להיות בטוחים שהשירות יתבצע על הצד הטוב ביותר. מה עוד? יש לוודא מראש תוך כמה זמן החברה מוציאה שליח, מהו התעריף שהיא דורשת ואף אלו אמצעים עומדים לרשותה, וזאת כדי לשמור כראוי על המנה.

מעניקים ללקוחות ערך מוסף

מצד אחד מסעדה מציעה חוויה כוללת. מי שבוחר לאכול במסעדה מחפש הרבה ומעבר למנה טעימה, אלא גם מבקש להתאוורר מעט וליהנות מסך האווירה שהמקום יודע להציע. מנגד, במשך השנתיים האחרונות רבים התרגלו לאכול מנה של מסעדה בתנאים של בית, או לחלופין לאכול במקום העבודה. אנשים מעריכים את היכולת לשבת היכן שנוח להם, לחסוך זמן (מבחינת הגעה וחזרה) ולהימנע מהצורך למצוא חניה. מכאן שאם אתם עובדים בתחום המזון, בהחלט הגיע הזמן להתקדם – הגיע הזמן להעניק ללקוחות שלכם ערך מוסף שבשנתיים האחרונות נהיה מאוד משמעותי.

לסיכום

נציין שבין אם מבקשים להיעזר בשירותי משלוחים באופן קבוע, ובין אם מבקשים להיעזר בכך רק במקרים מיוחדים, רצוי לדעת שאתם ערוכים. חשוב לדעת שיש ברקע כתובת מקצועית ואמינה, כזו שתאפשר לסגור את הפינה על הצד הטוב ביותר. מה עתה? מתחילים להבין מול איזו חברת משלוחים עובדים. בהצלחה!

מאמרים אחרונים

דברו איתנו על מה שמעניין אתכם

סיורי אוכל בירושלים

נגישות