ענף המסעדנות הוא ענף תחרותי מאד ואם יש לכם אתר אינטרנט, אנחנו בטוחים שאתם רוצים לקדם אותו בגוגל על מנת למקסם את הרווחים. מה זה קידום אתרים אורגני ולמי הוא מתאים? כל התשובות לפניכם.

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא קידום שמורכב ממגוון רחב של פעולות שנבצע באתר שלנו על מנת לקדם אותו לתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר בגוגל. הקידום הזה יכול להתבצע על ידי מקדם אתרים פרילנס או על ידי חברה מקצועית לקידום אתרים, כמו ריגו מרקטינג. יש המון מקרים שבהם בחברות מסוימות קיימת מחלקת SEO ייעודית שהיא זו שאמונה על קידום האתר בגוגל.

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?

קידום ממומן הוא קידום אתרים באמצעות קמפיין בגוגל שבתמורתו אתם משלמים כסף. ככך שתשלמו יותר, כך תופיעו יותר זמן בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שנקרא בשפה המקצועית "מודעות ממומנות". לעומת זאת, קידום אתרים אורגני מתייחס לסט רחב של פעולות שמטרתן לקדם את האתר בצורה טבעית, ללא תשלום כסף. בסופו של דבר המטרה של מקדם האתרים היא לגרום לגוגל להבין שהאתר שלו הוא איכותי ואמין על מנת שיופיע למעלה בתוצאות החיפוש.

 

 

איך מקדמים אתר בצורה אורגנית?

כשאנחנו מדברים על סט רחב של פעולות אנחנו מתכוונים בעיקר לשני אופנים, קידום שמתייחס לאתר עצמו וקידום שמתבצע מחוץ לאתר. בכל הקשור לאתר עצמו, אנחנו מדברים על פעולות כמו כתיבת תוכן איכותי ומקצועי שיזמים כמה שיותר גולשים לאתר, חווית משתמש מהירה וקלה, אופטימיזציה באופן קבוע לאתר, מבנה נכון של היררכיות ועוד. בכל הקשור לקידום האתר ומחוצה לו, אנחנו מתכוונים בעיקר להטמעת קישורים חיצוניים את האתר שלכם. קישור חיצוני שמגיע אליכם מאתר סמכותי ואמין מהווה ממש כהמלצה של אתרים אחרים עליכם ואת זה גוגל מאד אוהב.

למי מתאים הקידום האורגני?

קידום אתרים אורגני מתאים למעשה לכל אתר שרוצה לקדם את עצמו בגוגל לטווח ארוך. הוא פחות מתאים למי מכם שמעלה עמוד נחיתה ייעודי לזמן קצר לטובת קמפיין כזה או אחר, במצב כזה יתאים לכם יותר הקידום הממומן. בסופו של דבר חשוב שתבינו, אם אתם לא נמצאים בתוצאות החיפוש הבולטות של גוגל אתם פשוט לא קיימים. לכן, אתם צריכים להשקיע בקידום האורגני על מנת כל הזמן להבטיח את התנועה לאתר שלכם ולהגדיל את ההכנסות. בשורה התחתונה, אתר אינטרנט רציני זה אתר שמשקיע את מירב האנרגיות שלו בקידום אורגני.

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

חשוב לציין שבניגוד לקידום הממומן, ששם רואים תוצאות מידיות שמושפעות באופן ישיר מהתקציב שאותו תשקיעו, בקידום אתרים אורגני הסיפור קצת אחרת. התוצאות אומנם יגיעו, אך ייקח להן יותר זמן מכיוון שלא מדובר בפעולה אחת בלבד. במקרה הטוב אנחנו מדברים על תוצאות שיגיעו לאחר כמה חודשים, אך כמובן שמדובר פה בריצת מרתון למשך כל תקופת הפעילות של העסק.

את התוצאות יש לבחון בהסתכלות רחבה ולאורך תקופה משמעותית. לדוגמא, מקדם אתרים מקצועי יבחן את ההישגים של השנה הזו לעומת השנה הקודמת ויפיק את כל הלקחים על מנת לתקן את הטעויות שביצע. בכל חברה נורמלית ההשפעה של ה-SEO על הרווחים שלה היא קריטית וזו בדיוק הסיבה שבגינה אתם צריכים למסור את האתר שלכם לחברת קידום שהיא לא פחות ממומחית בתחום.

לסיכום

אם אתם רוצים לקדם את האתר של המסעדה אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברת קידום מקצועית שתקדם את העסק שלכם ותאפשר לכם להגדיל את הרווחים ולהרחיב את קהל הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *